Seattle in zicht......

22 juni 2017 - Potholes Reservoir, Verenigde Staten

Via overnachting in camping in het zuiden van Glacier naar het noorden richting Glacier NP. Hier bleek helaas de zg Going to the Sun Road afgesloten ivm sneeuwval.
Nu was het toch al niet mogelijk met onze RV over de smalle weg te rijden maar als de weg begaanbaar zou zijn hadden er shuttle busjes gereden. Dit was nu dus helaas ook niet het geval.
Tot zover we gaan konden toch een beetje een beeld gekregen van het park.
Prachtige helder blauwe luchten trouwens hier, erg veel contrast met het groen ed.
Na het bezoek aan het park allereerst de Walmart opgezocht en hierna moesten we toch wel weer wat "Miles" maken om uiteindelijk eind vd week op tijd in Seattle aan te komen. Overnacht in het plaatsje Troy aan de Kootenay River.
De volgende dag via Coeur d'Alene , gezellig plaatsje met een beetje Franse invloeden vermoedelijk uit het dichtbij gelegen Canada,  richting de huidige camping aan het Potholes Reservoir. Heerlijk sfeertje aan een groot meer. Goed om na al het 'natuurgeweld' ook even heerlijk te relaxen. We zijn inmiddels in de staat Washington en het tijdsverschil met Nederland is toegenomen tot 9 uur. Morgen nog 1 stop onderweg naar Seattle.
Hier verblijven we dan het weekend. Wordt wederom vervolgt.....