Paihia

25 januari 2014 - Bay Of Islands, Nieuw-Zeeland

Met een boot in een lekker opvallend , kanariegeel, kleurtje gingen we het water van de Bay of Islands verkennen. Eerst langs het plaatsje Russel , om nog wat mensen op te halen. Nadat we daar vertrokken waren was het na iets van een kwartiertje al raak. Grote groep dolfijnen vertoonden hun kunstjes, ze hadden er duidelijk zin in. Grote sprongen vanuit het water, prachtig om te zien. Tussen deze groep bleven we een poosje ronddobberen.
Hierna volgde een voortzetting van een prachtige tocht tussen allerlei eilandjes met de mooiste baaien. Echt bijzonder zoals sommige mensen daar woonden, geweldig mooi.
We troffen het ook erg met het weer, veel zon en weinig wind. Eind van de dag dus verbrande oren, werden net niet bedekt door m'n pet. Naar " Hole in The Rock " gevaren en natuurlijk ook er even onderdoor. Paste allemaal net. Ter afsluiting werden we nog even op een soort Bounty strand gedropt en mochten we ons hier nog even een uurtje vermaken, heerlijk....
Na terugkomst het kustplaatsje Paihia verkend, erg gezellig.