On the Road !

7 juni 2017 - Estes Park, Colorado, Verenigde Staten

Afgelopen maandag de camper opgehaald, dit ging veel vlotter dan verwacht. Maandagochtendde verhuur maatschappij gebeld en het bleek dat ze een erg drukke dag voor de boeg hadden , of we in plaats van 's middags al in de ochtend wilden komen.
Snel de boel bij elkaar gepakt en naar de verhuur locatie. Daar natuurlijk de nodige papierwinkel en uiteraard de uitleg over de wagen. Hierna op pad, went toch wel weer redelijk snel zo'n grote wagen. Bij een mega Wallmart boodschappen gedaan. Was wel even een uitzoekerij in zo'n vreemde winkel met veel te veel keuze.
Hierna onderweg naar onze eerste "campground" , was gelukkig niet ver en bleek makkelijk te vinden net buiten Denver. Volgende ochtend richting Rocky Mountains. Allereerst langs het bekende Red Rocks amfitheater. Heel veel bekende artiesten hebben hier opgetreden waarvan ook vaak video registraties zijn gemaakt vanwege de geweldig mooie omgeving.
Onderweg naar ons einddoel kwamen we langs het plaatsje Nederland, natuurlijk regende het daar. Rond het eind van de middag kwamen we aan op onze eindbestemming Moraine Park CG waar we 2 nachten verblijven. Een ree stond ons al op te wachten vlak bij de kampeerplek.
Wat ken het hier lekker afkoelen zeg 's nachts , hadden de 2 dekens echt wel nodig!
Vandaag met de shuttlebus naar het hoogste punt in dit park gereden en van daaruit prachtige wandelingen gemaakt. Wel een beetje rekening houden met de grote hoogte hier, zitten al rond de 3000 meter ! Morgen een lange reisdag voor de boeg. Allereerst de Trail Ridge Road , de hoogste geasfalteerde weg van Amerika , zo'n 3700 meter hoog. Hierna via de pas heropende US34 richting Guernsey State park. Wordt vervolgt......

Verstuurd vanaf mijn iPad

1. Manon:
    8 juni 2017
    Prachtige foto's zeg!! Ook wel lekkere temperatuur om te wandelen? Niet te warm?
  2. Helma Zuidam:
    8 juni 2017
    wat leuk om jullie zo te kunnen volgen! En heb ik het mis dat Rene het stukje heeft geschreven? had n.l. idee dat ik hem sommige dingen gewoon kon horen zeggen ;) Goede reis en tot het volgende reisverhaal. liefs Helma