Denver

4 juni 2017 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

Prima vlucht gehad. In Chicago overgestapt. Wel een beetje armoedige luchthaven in vergelijking met Denver AirPort. Met hotel shuttlebus in iets van 20 min bij hotel aangekomen. Hierna maar eventjes een ' burger ' gescoord met een heerlijk biertje.
Inmiddels wel een aardig poosje in touw geweest dus zo rond 9 uur local time ging het kaarsje een beetje uit. Volgende dag even uitgezocht hoe we op een eenvoudige manier naar downtown Denver konden komen. Dit bleek via de shuttle terug naar de AirPort en daar met de metro naar Denver. Ging prima, met ongeveer 3 kwartier stonden we bij Union station in Denver. Hier via de gezellige 16 th street naar het Civic center park. Hier bleek een heel gezellig festival aan de gang te zijn met heel veel art, muziek optredens en bijbehorende drank en eet tentjes. Erg leuk en gemoedelijk, niets met strenge toegang controles. Stond wel een hek omheen maar dat hoort bij de Amerikaanse regelgeving dat er controle moet zijn op het vooral niet naar buiten mee nemen van alcoholische drank. Eind van de middag nog een kleine bierproeverij van wat 'local beers' . Denver heeft talloze brouwerijen.  Erg leuke indruk gekregen van de stad. Morgen de camper ophalen en dan kan de werkelijke reis beginnen.......